2006-10-11

Julklappar


Just nu är julklappsproduktionen i full gång. Eftersom ingen av mina släktingar vet om min blog kan jag visa bilderna här.

Sydde just i ärmarna i koftan som Oscar min styvsysters son ska få. Ska börja med den matchande mössan så fort jag skrivit klart.

Knappar är beställda på nätet, fyra vita får och ett svart.

Lillebror eller lillasyster som är på väg när som helst och får naturligtvis också kofta och mössa.

Likadana knappar även i denna kofta. Jag har stickat i Tilda.

Nya bilder kommer kanske med knappar.



Storasystrarna Maja och Emelie får omlottkoftor. Majas är färdig så det är Emelies som är kvar att sticka.

Den här koftan är stickad i Marks&Kattens Dream som jag hittade billigt.

1 kommentar:

Froding sa...

Kul att du börjat!! Jag missade totalt att det var stick-cafe, men jag var på gymmet istället. Missade baspass-tiden så det blev ett pass i maskinerna. Det var länge sen jag provade att lyfta skrot, så jag satt bakåfram i en maskin, men det får man bjuda på!!
Det skall bli en länk till din sida snart!!