2006-12-04

Många lådor blir det...

Det blir inte så många bloguppdateringar, men många flyttlådor blir det... I helgen packades det mesta i köket och en del kläder.

Jag hoppas att jag kan bli lite flitigare att uppdatera bloggen när jag flyttat och fått bredband.

Idag var jag och besiktade den nya lägenheten, lite småsaker var det men i stort sett är den väldigt fin. Jag längtar verkligen typ en månad framåt då alla saker är flyttade och man får ägna tiden åt att komma iordning.

Förresten, jag stickar också. Imorse gjorde jag klar ärm nummer två på den första dinosaurietröjan. Kanske blir det att sy på symaskinen och klippa upp ärmhålen ikväll. Men lite läskigt är det allt... tänk om nåt blir fel.

2 kommentarer:

Froding sa...

Hoppas allt ordnar sig innan julfriden kommer!!

Anonym sa...

Du kanske ska ändra titeln en stund ... Veronica flyttar

Tag det bara lugnt så att du inte sliter ut dig.

Barbro