2008-05-26

Intensiv helg

Har haft en mycket intensiv helg med stickning i Skoghall, gospelkonsert i Eskilstuna samt besök hos vänner och shopping i Norrköping.

I lördags satt vi och njöt i solskenet hos Maria. Tyvärr var jag så fokuserad på stickning så jag inte tänkte på att sitter man ute i solen hela dagen så bör man använda solskyddsfaktor... Fick en röd näsa och soleksemskliande underarmar på köpet!

Så här mysigt hade vi! Naturligtvis var jag tvungen att shoppa lite också... Jag köpte tre nystan Trekking XXL som ska bli en Jeanie och ett handfärgat Trekking.
Det var bara så otroligt läckra färger i den här härvan!
Sen kan man bli sugen på att köpa akrylgarn också, bara för att Maria skyltar så häftigt! Den impulsen lyckades jag dock motstå.

I övrigt har det dock knappt hunnit bli något stickat eftersom jag varit borta hela helgen.

1 kommentar:

Jennie sa...

Vad härlig helg du verkar haft!

Har länkat till din blogg från min. Hoppas det är OK?!