2008-10-18

Snart födelsedagar...

Snart fyller jag år och fick igår en underbar leverans från Göteborg. En underbar pashmina sjal med broderi, ett underbart fint halsband, fina kort och en prinsesskrona med ett V. Både sjalen och halsbandet var lila. Jag tror de förstått att lila är min älsklingsfärg! Allt låg dessutom i en lila påse...


Halsbandet låg i en presentförpackning från Guldfynd och jag trodde verkligen det var köpt där, men det var hemgjort och så otroligt fint!

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så underbara vänner! Tusen tack!

På tisdag kommer några arbetskamrater på lite fika och eftersom en av de som kommer fyller år på måndag stickade jag en snabb liten trekantig sjal till henne. Köpte garnet på onsdag kväll och torsdag var den klar! Det är kul att kunna fixa till någonting så snabbt!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i förskott!!//Marianne

Anonym sa...

Hip hip hurra för oss på vår födelsedag!!!!Kram Maria

Inger F sa...

Grattis i efterskott!
IngerF