2007-08-09

Effektiv

Idag har jag på den timme jag varit hemma efter jobbet varit riktigt effektiv!

Jag har skördat och hängt på tork citronmeliss som hotade att ta över hela krukan med örter.

Lagat lasagne som står i ugnen. Dessutom diskat efter tillagningen och plockat i frukostdisken i diskmaskinen.

Och sist men inte minst kommit mig för att skriva detta inlägg!

Önskar att man kunde vara så effektiv lite oftare...

Jag har gjort färdigt en stickning också, i ärlighetens namn inte precis idag, men under semestern i alla fall!

I helgen ska det bli stickstämma på Hammarö och det ska bli så kul! Barbro är så otrolig som orkar fixa så mycket för att vi alla ska få lära oss mer.

Jag ska förresten ta med mig spinnrocken ifall någon stämdeltagare vill testa att spinna. Jag har ingen häftig spinnrock som så många andra bloggare utan en jättegammal spinnrock som stod som dekoration hemma i föräldrahemmet tills jag gick spinnkurs tillsammans med några andra från stickcaféet i Karlstad. Det fungerar bra nog för mig!

Inga kommentarer: