2007-07-04

Lycklig

Idag har jag inte knäppt några bilder, men jag är så lycklig! Idag hämtade jag min nystmaskin på posten som jag beställt här. De har fraktfritt till 15:e augusti så jag köpte där även om det inte är billigaste nystmaskinen som finns. Jag beställde i fredags och igår fick jag avin. Toppenservice! Jag har redan nystat upp en härva garn, för jag var bara tvungen att testa.

Jag vet inte varför jag missat de två senaste stickcaféerna till samma dag eller dagen innan, men jag har trott att det skulle vara sommaruppehåll. Imorgon är det i Skoghall så jag tänkte nog åka dit en sväng.

Efter fredag är det semester och det ser jag fram emot så mycket. Jag löste ett problem på jobbet idag som jag inte trodde jag skulle lyckas med så nu är jag otroligt glad och lättad. Nu kan jag verkligen släppa jobbet och koppla av på semestern.

Ikväll har jag tvättat och blockat en sjal och en poncho som jag skulle ha gjort ett tag så det känns också bra! Bilder kommer en annan dag.

Inga kommentarer: