2009-01-06

Långledigt

Jag har inte skrivit på länge nu. Delvis beror det på att jag haft mycket på jobbet, men också att jag varit på resande fot hela ledigheten.

Den första veckan var jag uppe i Hälsingland och njöt av en snöfylld jul. Det var mysigt!

Under dagarna där uppe stickade jag en matchande socka till den här gröna sockan.



Jag glömde fota slutresultatet men mottagarinnan är nöjd och de har använts under en fjällsemester. Sockorna är gjorda i Trekking Hand art. De övriga sockorna har blivit kompletta par tidigare.

I övrigt har jag stickat på min lila kofta, längtar till den blir färdig! Sen har jag dessutom börjat på ett par sockor med flätor. Det behövs en liten stickning för stickcaféet i Skoghall på torsdag. Det ska bli kul att gå eftersom jag missat flera caféer där innan jul.

1 kommentar:

Inger sa...

Skönt att se ett livstecken från dig.Här har det också varit långledigt och det varar någon dag till.