2009-03-21

Vårtecken

Måste bara visa vad som finns i rabatten vid min uteplats. Är så glad att våren är på gång!

Nästa helg ska jag dessutom till Göteborg tillsammans med Irene. Vi ska bo hos Ulrika men kommer att tillbringa stor del av lördagen på Grötö. Det ska bli så kul! Kommer säkert att träffa många stickerskor som jag känner. Ser verkligen fram emot helgen!

Just nu känns det bara bra att jag har så intensivt på jobbet för då går tiden fort till fredag och avresa. Packar lite i helgen och ser till att det som behövs är tvättat.

Vet inte riktigt vad jag ska packa för stickning... Koftan i bomullsgarn börjar bli lite för stor och klumpig att ta med. Kanske ska jag börja på min sjal i det vårgröna lingarnet och så har jag väl några sockor på gång som får följa med.
Sen tar jag med mina Harmony Wood stickor inför workshop med Triinu.

4 kommentarer:

Inger sa...

vi ses till helgen.Jag räknar ner dagarna nu.

knitbyme sa...

Hej. Vi kanske hamnar på samma tid. Jag har fått eftermiddagens. Kram Carina

stickveronica sa...

Vi ska också gå på eftermiddagen. Det ska bli så kul!

Anonym sa...

Åhh blir avis när jag hör om Grötö. Men ska ju till Växjö i juli på stämma. Fast inget är som stickstämmorna i Värmland...

Kram och ha det gott - vonna