2008-01-20

Nya inköp

I fredags kunde jag äntligen hämta mitt paket från Adlibris. När jag sen bläddrade i böckerna blev jag mycket nöjd. I Fair Isle boken fanns det massor av olika mönster men även en hel del intressant läsning. I den andra boken blir det nog några saker stickade också så småningom.


De här böckerna har jag länge tänkt köpa för att använda som grund eftersom jag stickar rätt mycket presenter till olika åldrar och storlekar. Kommer definitivt att bli använda!



Som helhet är jag mycket nöjd, kommer att läsa och bläddra mycket mer för i helgen har jag sytt gardiner och städat här hemma. Samt färdigtställt en födelsedagspresent som visas upp senare.

1 kommentar:

Inger F sa...

Veronica,
tack för en trevlig kväll och för trevligt bläddrande i dina fina böcker. Din lägenhet är jättefin, jag blir nästan sugen på att flytta igen... Ditt vantprojekt är bara sååå snyggt!
Kram
IngerF