2008-11-15

Mera födelsedagspresenter

Har en sådan tur att jag har så fantastisk familj och vänner! När min syster kom på besök fick jag så fina presenter. En sängklädsel som jag önskat mig och ett superfint halsband och armband.

Dessutom fick jag en DVD-box som jag önskat mig. Jag hade inte 3:an på tv under ca ett och ett halvt år efter min flytt, men det har jag nu så jag tänkte jag skulle uppdatera mig innan den nya säsongen gått alltför långt.
Sen var det stickcafé i tisdags och då fick jag massor av presenter från Mia. Marabou-garn till exempel... och en spole med mycket av lila garn, får nog bli en fin spetssjal så småningom. Som om det inte vore nog fick jag massor av fina pärlor! Tack så mycket!

Vad stickar jag då på just nu? En Argosy till min jobbarkompis i det lila sockgarnet. Jag har gjort en bit förbi hälften. Hoppas få den klar under veckan så jag kan återgå till den lila koftan!

Inga kommentarer: