2009-08-13

Mycket att göra

Nu har jag nästan jobbat en vecka, varit på stickcafé och träffat kompisar. Dessemellan försöker jag sticka och virka lite också...

Har blockat två sjalar, Tony-sjalen har jag just spänt upp.



Norrskensjalen blev jag jättenöjd med, hoppas mottagarinnan också blir det!




Sen har jag snart gjort 3/4 av nederdelen på koftan.



En halsduk är påbörjad för att matcha den ribbstickade mössan.




Sen kunde jag inte motstå Fame Trend garnet på stickcaféet sist. En kompis behöver lite uppmuntran, så hon ska få den. Snodde idén med en virkad gallersjal från snälla Mia, improviserar fram mönstret, ska nog ha fransar som Mias i alla fall.



Ska bli skönt med helg för det har varit jobbigt att komma in i jobbrutinerna igen.

1 kommentar:

Inger sa...

Fick lägga en stor beställning på Fabel idag,det garnet verkar mycket populärt.