2008-08-30

Presenter

Jag har verkligen underbara vänner! Veckan började i måndags med att Irene frågade om hon fick komma och hälsa på och ta med sig mat. Självklart fick hon det!

Förutom att hon hade med sig jättegod paj och sallad, hade hon två nystan Silk Garden som jag fick! Tack snälla Irene!
På onsdagen hade vi sen en liten stickträff hemma hos mig eftersom det inte blev något på museet. Då fick jag av Barbro alldeles ljuvlig alpacka och dessutom hade Maria och Johanna med sig till fikat! Tack snälla!
Allt som allt en toppenvecka! Det blir bara svårt att hinna/orka så mycket mer än jobbet.

Igår fick jag dessutom en kasse med kläder Ulrika köpt åt mig i Göteborg, en Kappahl butik skulle slå igen så plaggen kostade 40:- för ett par jeans och 30:- för en överdel, så jag fick tre toppar/tunikor och två par jeans för 170:-. Tack Ulrika för att du tänker på mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika mysigt att vara hos dig på stickträff!! Skoj att få titta i ett annat handarbets-bibliotek, och klappa på fina garner!!//Maria