2007-09-20

Hemlis2 paket

Idag när jag kom hem som en dränkt katt efter att ha cyklat hem från jobbet i hällregn hade jag fått en paketavi. Genast blev jag mycket gladare!

Efter att ha bytt till torra kläder var jag tvungen och ringa pappa och fråga om de skulle komma snart eller om jag hann hämta paketet. Det skulle jag hinna så jag åkte iväg, den här gången i bilen.

Jag hinner till och med skriva det här, men de kommer nog snart så jag kan sätta in den hemgjorda pizzan som är på gång i ugnen.

Vad fick jag då från min hemlis? Ett fint rosa paket, med mycket innehåll. Tre härvor ullgarn, vita/silver pärlor, tre älgar med magneter, ett fint kort med en hälsning och choklad.
Jag måste fundera vad jag ska göra av garnet bara, kanske blir det något tovat eftersom det inte är superwash. Nu ringde pappa och de är här.

Inga kommentarer: