2007-09-03

Progress

Tänkte jag skulle visa på min progress på väskan från stickstämman på Hammarö. Drygt halva är avklarad nu.

Jag har varit lite anarkistisk och placerat färgerna annorlunda än mönstret, jag gjorde fel på andra raden rutor så då fick det bli en egen komposition.

Kom på att jag inte heller visat upp mina färdiga sockor i Opal Feeling. Jag gillar att randningen är så pass lång innan mönstret upprepar sig.

Sen har jag gjort klart en av hemlisarna jag hållit på med. Ska leta knappar kanske i morgon, men i övrigt är det klart. Jag har tagit ett foto men det kan jag inte visa förrän det är överlämnat till mottagaren.

Jag har också fått en hemlig kompis i Hemlis2. Jag har läst svaren på frågorna och funderar på vilka roliga saker jag ska kunna skicka...

1 kommentar:

Inger F sa...

Hej Veronica!
Jag gjorde också fel i rutmönstret på väskan, på första sidan och fick tänka om. Har inte gjort den färdig än, men jag ska nog använda ett gammalt handväskehandtag som jag hittade häromdagen istället för att använda en snodd. Det är ju praktiskt om vi inte förväxlar våra väskor på caféerna...