2008-02-24

Länge sen förra inlägget

Jag har inte skrivit på ett tag av två anledningar; först och främst hade vi en demo för några kunder i torsdags. Inför det har det varit väldigt mycket jobb att få allt att fungera, så jag har inte känt för att sätta mig vid datorn igen när jag väl kommit hem.

Sen har jag också haft besök från Norrköping en kompis och hennes tre barn. Lilla Alice är bara fem månader så jag passade på att hålla så mycket som möjligt och gosa med henne. Bröderna är sex och åtta och satt så mycket de fick vid datorn. Jag hade när det var rea köpt ett Harry Potter spel för att ha när jag får besök och det var mycket populärt.

Eftersom jag jobbat så mycket passade jag i fredags på att vara ledig. På dagen tog jag cykeln in till stan och hämtade ut tågbiljetterna till lördag och gick på Panduro. Jag hade ett presentkort så jag köpte lite pärlor och ett kit för att göra halsband.

Idag har jag gjort färdigt halsbandet och är mycket nöjd. Kommer nog att bli använt en hel del.

Dessutom när jag gick på stan gick jag förbi Guldfynd och när jag hittade dessa örhängen i silver, slog jag till. Jag tål inte riktigt oäkta örhängen och det blir ömt, så jag använder helst äkta guld och silver.
Nu längtar jag verkligen till lördag när det är dags för Syfestival! Det ska bli så kul att träffa Ulrika och barnen, Mia och Vilja och Agneta och kanske några andra bloggare på Stickas årsmöte. På resan har jag dessutom Irene som ressällskap. Det kommer att bli en toppendag!

Inga kommentarer: