2007-10-21

Grattis på födelsedagen

Idag fyller jag år! Helst vill jag glömma att jag blir äldre...

Jag har fått många gratulationssamtal idag från släkt och vänner. Det är lite tråkigt när man inte har släkten i närheten så man kan ses!

Men jag har i alla fall fått besök från tre tjejer från jobbet och jag fick en fin blomma och vi har ätit hemgjord smörgåstårta och hembakta chokladmuffins. Det var mycket trevligt!

Efter att de gått har jag dessutom jobbat några timmar med ett dokument som skulle göras färdigt till imorgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!//Marianne

Eva i Halmstad sa...

Grattis hoppas att din födelsedag varit bra, de är du ju värd.
Ha de gott, Eva.

Inger F sa...

GRATTIS!!!!
Vet ju inte hur mycket/litet du fyllde, men här kommer likafullt en senkommen men varm grattishälsning.
/IngerF

Anonym sa...

Grattis ! Lite sent kanske men väl menat.

Christina /Bonnmoran

Anonym sa...

Grattis i efterskott. Jag har absolut inte glömt dig men hinner inte skicka ditt paket förrän i mitten av nästa vecka.Och jag kan inte tala om varför för då kan du lista ut vem jag är. Men ska få iväg paketet senast på fredag den 3:e, så har du paketet veckan därpå.
/Hemlis 2 vän