2007-10-27

Tack!

Först; Tack för alla gratulationer på födelsedagen! Det värmer!

Idag har jag fotat lite så jag kan visa vad jag hållit på med senaste tiden, som jag inte orkat blogga.

Idag var jag till Stick&Sy och köpte ett nystan drops alpacka som matchade färgen perfekt till det nystan jag fått av Irene. Nu kan halsduken bli så lång jag vill ha den. Jag tror att skarven är någonstans i mitten av den del som visas, det syns inte riktigt var, så det blir perfekt!

För att matcha setet har jag gjort en mössa och en vante. Tyvärr är nog mössan för liten så jag får riva upp och börja om. Jag tror inte jag klarar att blocka så mycket som behövs...

En fingervante till ska det också bli. Kanske vantarna och halsduken kan bli klara till lördag, då det blir Syfestivalen i Sollentuna.

Inga kommentarer: