2007-10-10

Minisemester

Imorgon jobbar jag bara till lunch, sen tar jag tåget till Malmö. Det ska bli så skönt! De senaste två veckorna har varit superstressiga på jobbet så det ska bli underbart att vara ledig lite extra.

Jag har packat flera stickningar så det kommer väl bilder när jag kommer hem igen.

Förresten kommer vissa hemligheter som jag gjort att levereras imorgon så sen kan jag visa upp det också. Eventuellt kommer det kanske bilder på en annan blog också, kanske med en viss liten söt tjej...

Ha det bra och förlåt alla som väntar att jag ska höra av mig! Jag har bara jobbat och stressat den sista tiden. Tur att jag haft stickningen så jag kunnat koppla bort tankarna från jobbet några timmar per dygn i alla fall.

Återkommer nästa vecka som en piggare och mer utvilad person, hoppas jag!

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Ha de så gott, och varva ner,Eva.